Obersovszky Péter - Obi

2015.05.31 15:40

HUNGARIAN PART

Norvég tequilla. Ez csak egy a találmányai közül. Egy nagyon vicces, hatalmas szívű, széles látókörű ember ment ma el. Mégsem fogok keseregni, mert Obinak már egészen biztosan hawaii fűszoknyás lánykák, és aprótermetűen is cuki, thai masszőzök szolgálják fel a legnemesebb ír whiskeyt, a kubai szivarokkal egyetemben.

Az a végtelen szerencse ért, hogy egész közelről /na azért annyira nem, Obikám/ ismerhettem Obersovszky Pétert. Egy TV csatornánál dolgoztunk évekig, az elsők között volt /konkrétan rögtön az első munkanapomon/, akik nyitottak és kedvesek voltak velem. Poénkodott és kíváncsiskodott. Mint később rájöttem, ezek a védjegyei hivatottak lenni.

Amit talán fontos Obiról tudni, hogy nagyon szenvedélyes embernek ismertem meg, aki hisz abban, amit csinál és akikkel van. Az a rekedt hang, az örökké csillogó szemek, a hangos hahoták, a csípkelődő humor, a magából kikelt újságíró. Obi mindig mozgásban volt, nem lehetett nyugton ülni mellette, mert az ember fia-lánya kényelmetlenül kezdte érezni magát, hogy elvégre mi vagyunk a fiatalabbak, nekünk kéne, nem?!

Obi örök gyerek maradt. Egy szemtelen kis csibész. Hamar megtalálta az emberek gyenge pontját, mert kiváló emberismerő volt. Sokat beszélgettünk arról, kinek-mi a dilije. Imádott pletykálni és találgatni és nevetni. Mellette sosem telt unalmasan a nap. Végre egy kicsit fellélegezhettem, hogy nem nekem kell vinni a prímet, csak élveznem kell, hogy egy kolléga, egy jó haver szórakoztat.

Megismerhettem egy sokkal közvetlenebb, sokkal emberibb, sokkal őszintébb oldalát egy ilyen lehengerlő személyiségnek. Obi tudja, hogy ki vagyok és nekem ennyi elég. Nem használok nagy szavakat, mint egyes cölöpök, hogy ,,barátok" voltunk, mert nincsen szükség rá. Meg akartam emlékezni Róla, mert nagyon sok vidám órát hozott az életembe és tudom, hogy azon kevesek között volt, akik úgy fogadtak el, ahogy vagyok.

Obikám, azért ne felejts el teljesen minket! Készítsd a terepet, mert ki tudja, mikor érkezünk utánad! Ezúttal azonban a norvég tequillát én állom! /az első három kört biztosan/

cső - morgó